Sökresultat för i Åk 4–6
Din sökning på gav 7 träffar , Rensa filter
-
Skolprogram, Åk 4–6
Nyfiken på Nationalmuseum
Varför är det så många nakna i konsten? Vad betyder i en hund i äldre måleri? Och vem är killen med pil och båge som flyger
-
Förskolan, Skolprogram, Åk 0–3, Åk 4–6
Skolprogram: En sinnlig tur genom konsten, förskolan, åk F–6
Vi doftar, känner, lyssnar, balanserar, spänner blicken och tittar riktigt noga. Med hjälp av våra sinnen utforskar vi vad som
-
Skola, Åk 0–3, Åk 4–6
Skapande skola: Sensibus
Hur låter en målning egentligen? Kan vi se hur något känns? Hur luktar färgen grönt? I Skapande skola-projektet Sensibus, för
-
Skola, Åk 0–3, Åk 4–6
Skapande skola: Move it!
Hur kommer det sig att en skulptur som är alldeles blixtstilla verkar röra på sig? I Skapande skola-projektet Move it!, för
-
Förskolan, Skola, Skolprogram, Åk 0–3, Åk 4–6
Prylarna som förändrade världen
Vår vardag är fylld av prylar och saker som är nyttiga, livsviktiga, roliga, knäppa, tråkiga och vissa kanske helt onödiga. en
-
Skolprogram, Åk 4–6
Skolprogram: Move it! åk 4–6
I det här skolprogrammet utforskar vi på ett lekfullt sätt skulptur, rörelse och tredimensionellt skapande med utgångspunkt
-
Skolprogram, Åk 4–6
Skolprogram: Vem är du? Här är jag. Åk 4–6
Tillsammans tolkar vi ansiktsuttryck, gester, kroppsspråk, attribut och symboler i konsten. Ur porträtten stiger historiens